سرویس: اخبار استانکد خبر: 1715|14:38 - 1401/04/11
نسخه چاپی

اعتراض های مالیاتی به صورت الکترونیکی پیگیری می شود

اعتراض های مالیاتی به صورت الکترونیکی پیگیری می شود
سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان ایلام ضمن اشاره به رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی برای هوشمند سازی مالیاتی اظهار کرد: مودیان مالیاتی اعتراضات خود به برگ تشخیص مالیات یا برگ اعلام نتیجه رسیدگی یا برگ مطالبه/استرداد را باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی.my.tax.gov.ir ثبت کنند تا بتوانند از امکان رسیدگی مجدد برخوردار شوند.

به گزارش رویداد غرب ، محسنی‌مقدم سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان ایلام ضمن اشاره به رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی برای هوشمند سازی مالیاتی اظهار کرد: مودیان مالیاتی اعتراضات خود به برگ تشخیص مالیات یا برگ اعلام نتیجه رسیدگی یا برگ مطالبه/استرداد را باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی.my.tax.gov.ir ثبت کنند تا بتوانند از امکان رسیدگی مجدد برخوردار شوند.

وی با اشاره به دستاوردهای رویکرد تحولی خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور تسهیل فرآیند ثبت اعتراض و تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری انجام گرفته است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان ایلام تصریح کرد: اعتراضاتی که از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی ثبت شده باشند از تاریخ ثبت اعتراض به مدت ۴۵ روز قابل رسیدگی مجدد هستند.

محسنی‌مقدم گفت: جزئیات نحوه اعتراض به برگ تشخیص/مطالبه/ استرداد مالیات بر اساس آخرین اصلاحات قانون مالیات‌های مستقیم در سایت اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir بخش اعتراضات قابل دسترس است.

انتهای پیام/