به گزارش رویداد غرب ، علیرضا قریشیزاد دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: دبیر خانه ستاد ثبت نام دانش آموزان در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تشکیل شده و شماره تلفن ۳۳۳۴۲۲۷۰ آماده دریافت انتقادات و شکایات اولیا دانش آموزان است.
وی افزود: ستادهای ثبت نام دانش آموزی در سه سطح استان، منطقه و مدرسه از هفته اول خرداد ماه آغاز و دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتب درسی در مدارس هیأت امنایی و دولتی ممنوع است اما مدارس خاص و غیر دولتی تابع مقررات قانونی خود هستند.
دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در دورههای تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم در مدارس دولتی به صورت حضوری و از طریق سامانه سیدا انجام میشود.
قریشی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه پس از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سامانه سیدا و غیر حضوری انجام میشود.
این مقام مسئول در خصوص ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی گفت: دستورالعمل ثبت نام این دانش آموزان از سوی وزارت به ستادهای ثبت نام در سطح استان متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: در خصوص ثبت نام در مدارس شاهد اولیا از مراجعه حضوری خود داری کرده و در سامانه Pada.medu.ir فرایند ثبت نام را انجام دهند.
دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان تصریح کرد: تاریخ آغاز و خاتمه فرایند نام نویسی در مدارس شاهد به شرح زیر است: ثبت نام کلاس اول ابتدایی از ۷ خرداد تا ۲۰ خرداد، پایه هفتم متوسطه اول از ۲۱ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه، زمان ثبت نام پایه دهم متوسطه از تاریخ ۱ تیرماه تا ۲۰ تیر ماه است.
وی در پایان گفت: کار گروه ماده ۱۸ ویژه ساماندهی سرویسهای ایاب و ذهاب دانش آموزی جهت رفع دغدغههای اولیا و دانش آموزان فعال شده و با بازرسی میدانی بر ثبت نام دانش آموزان نظارت خواهند کرد.
انتهای پیام